Mä oon nyt vähän sekasin....me mentiin eilen synttäreille.Siellä ne mun mammaa kutsuivat mummiksi???
Äitihän se on...siellä oli sen tytär Katrikin sekä Katrin mies Jukka.Ne anto mun mamman syliin
semmosen pienen kaverin jota kutsuivat Aadaksi.Se oli kiva.Oisin halunnut pestä sen naamankin
mutta isomummi meinas kauhistua.Höh,saanhan mä isomumminkin naamaa pestä aina ko haluun...
Se pikkuinen Aada täytti puoli vuotta ja oli oikeen kakkukahvit tarjolla.Oikeesti ne juhlat on vasta 19.7 mutta ovat silloin mökillä niin nyt juhlittiin etukäteen.
Mä sain semmosii pekonin makusia hyviä keksejä.
Mut se mitä jäin miettiin, oli se että oonx mä nyt täti, vai??? Vaan ei sen loppujen lopux niin väliä ole
kun nekin kaikki mua hellivät ja tykkäsivät kovasti.1735552.jpg
Tässä äidit "lapsosineen"

1735558.jpg
Aada osasi jo silittää nätisti isänsä sylistä.