Taas on tapahtunut kaikenlaista uutta.Mun isukki sano yx päivä että nyt mä vien mun tytöt
uimaan!! Eihän siinä muu auttanut kun todistaa että kyllä mä oikee vesikoira olen,kuten
kuvakin todistaa.
               .1794524.jpg
Oli muutes ihan helppoo ja ennenkaikkee kivaa!!!!
1794568.jpg
Uinnin jälkeen oli mukava istuskella rannalla.

Sitten mä kävin eläinlääkärissäkin.Sielläkin oli ihan jees!! Eläinlääkärin rouva syötti mulle namia
enkä mä ollut ees siitä piikistä moksiskaan.Edelläni oleva koira ei ollut yhtä nätisti.Se oli joku
mopsi ja se kyllä ulisi siellä sisällä.Mä vaan äipän sylissä istuin nätisti vuoroani oottamassa.
Sitten yx pinseri siellä odotushuoneessa kehtas raapia isäntänsä verille silläaikaa kun mä olin
siellä vastaanotolla.Eläinlääkärin rouva,Tiina nimeltään,joutu sit keskeyttään mulle namin syöttelyn
kun joutu menee viemään sidetarpeita sinne odotushuoneeseen.Äippä sai kyllä olla musta tosi ylpee,
kun olin niin nätisti.

Sit vielä yx juttu.Viime viikonlopun olin katselemassa Neste Oil Rallia,tai Jyväskylän Suurajoiksi niitä ennen on kuulema sanottu.Enkä pelännyt yhtään.Tai jos nyt aluks ihan vähän,mut en paljoo.Me äipän kans kateltiin vähän kauempaa ko muut,ettei kivet lennä päälle.Se oli mun isukin äipän kotipaikka,
minkä pihassa me seurattiin sitä rallia ja ne meni hirmu vauhtia siitä tontin rajalta ohi.Ihmisiäkin oli
paljon,joten mulla riitti kyl vahtimista.Ei ne kyl sitten uskaltanu tulla meiän pihaan,kun vähän niitä
komentelin.Oli siel kyl järkkäreitä ja nauhoja laitettuna katselualueen merkix,ettei mun ihan yksin
tarttenut kaikesta huolehtii.Sit villakoira Uuno kans oli mun kaverina vähän vahtimassa.Mä oisin
halunnut senkin kanssa leikkii,mutta se on mua yli 12v. vanhempi niin tää sukupolvien välien kuilu
oli vissiin liian iso.Höh,se oli hiukka tylsää.Mutta sen emäntä Sari oli ihana!! Sillä oli Nakkeja!!!!!
Ne oli tosi hyviä.
1794646.jpg
Sitten lopuksi me siivottiin ennen kotiin lähtöä.