1990097.jpg
Lauantai 11.10 olin äipän,Emmin ja Piken kanssa matkassa Hyvinkään koirakylpylään.Tapasin monta uutta kaveria ja kyllä taas ennen uintia metsikössä telmittiinkin sulassa sovussa keskenämme.Sitten oli kakaravuorolaisten aika mennä uimaan ja se kyllä aluksi jänskätti.Eikö olekin komea toi liivi päälläni?
Äiti ei oikein kerennyt kuvailemaan kun oli niin tohkeissaan uintisuorituksistani.
1990114.jpg
Tässä me Emman kanssa ollaan huilitauolla.
1990118.jpg
Viva tarkkailee, kuinka Doris ja Baila näyttää uimisen mallia.

Kaikki koirat uivat, mikä oli hyvä juttu jo meidän vesikoirien maineenkin kannalta.Vaan rankkaa se oli, illalla olin niin väsy etten ees iltapissalle olisi millään jaksanut lähteä.
Aamuun mennessä olin jo oma reipas itseni joten jaksoin lähteä ekalle TOKO-tunnilleni.Sekin oli kiva kokemus,niin monta uutta koiraa, jota en ennen ollut tavannutkaan.Muutaman tunnistin jo oltuamme samassa mätsärissä taannoin.Emma oli myöskin paikalla ja tunnin jälkeen sain hiukan leikkiä hänen kanssaan ja jutskailla tyttöjen juttuja...mutta itse opetuksesta...olin ainoa ekakertalainen porukassa ja siksi kai oli hiukka vaikeeta ymmärtää miksei voi panna kunnon leikkejä pystyyn kun porukkaa niin kivasti paikalla.Pujoteltiin ringissä olevien koirien ympäri,harjoteltiin sivulle tuloa (tässä vaiheessa äitiltä petti pokka kun näytin viereen tullessa puputempun kun nami ei tullut riittävän nopeesti) sekä luoksetuloa.Tämän viimeisen jutskan osasin jo aikas nätisti, ainakin omasta ja äitinkin mielestä.
Tulevana viikonloppuna mennään kuulemma ihan oikeeseen näyttelyyn, tykkäisköhän se tuomari musta jos vilauttaisin sillekin puputemppuni??Täytyy tässä vielä kehitellä mitä lie jänskää keksisinkään ettei ihan tylsiksi koko kekkerit mene.Onneksi on kavereita tulossa sinnekin,on aina kivempaa niin,etenkin jos vaikka sit lopuksi edes sais leikkiä jonkun / joidenkin kanssa.Leikkiminen kun on ihan ykkösjuttu mulle.
Danny ja Fenokin kävi toissailtana mun luona kylässä leikkimässä ja lenkkeilemässä.
Nyt mun täytyy lähtee manikyyriin,kauneudesta ja siisteydestä kun ei tingitä,se on jämpti.