2016127.jpg
Jippiiiiii!!!!!!!!!!!!!
Totta se on,sain ekan pokaalini!!!
Olin Kaarinan luona hoidossa viikonlopun.Äiti ja Isi menivät Imatran Kylpylään,muka töihin jotenkin liittyvälle kurssille.Sovittukin muka jo ennen ko mä ees synnyin......mä kyl luulen et äiti oli vaan kade ko se ei saanu siellä koirakylpylässä yhtään pulikoida niin keksi sit ton jutun.Vaan ei se mua yhtään haitannut,Kaarinan luona on aina niin kivaa ja tuttua, etten ees yhtään ikävöinyt.Pojat ja Kaarina kohteleekin mua aina niin hienosti, joten eihän mulla mitään hätää ollut. Pyhänä sit lähdettiin Kaarinan kanssa kahdestaan ajelulle,poikia varmaan hatutti.Matkalla sitten Kaarina kertoikin että näyttelyyn ollaan menossa.Mikäpä siinä ko edelliselläkin kerralla oli niin kivaa! Hienosti meillä meni kehässä,tuomarikin kehui mun kiharoita ja muutenkin.Vähänks Kaarina oli musta polleena sitten ko saatiin ruusukkeen lisäksi KP-mitali sekä ROP-pokaali.Arvostelukin oli todella hyvä,sitä kyllä kelpasi lukea!!Oli kyllä äiti ja Isikin onnellisia kun kuulivat miten upea päivä meillä oli ollut.
Harmi vaan, ettei ketään tuttua ollut paikan päällä kuvaamassa meitä,olisi ollut kiva muistona.Sentään eka pokaalini!!Kotona sitten otettiin ylläoleva kuva.Nyt meillä äitin kanssa harjoittelut jatkuu niin näyttelyiden
 kun muunkin käyttäytymisen osalta. Kaarinalle vielä suurkiitokset mukavasta viikonlopusta.