Se on sitten takanapäin tämä paljon puhuttu Joulu!!  Oli siinä paljon hyvääkin, mutta taas niitä pelottaviakin asioita.Suurin pelotuksen aihe tällä kertaa : Joulupukki!!  Kun ikkunasta näin sen kummam punanutun hiippailevan kohti oveamme, katsoin taas viisaimmaksi nostaa metelin.Kaiken maailman partahippejä ei ois tarvinnu sisälle päästää ja kerroin sen kyllä itse pukillekin....ja sangen painokkaasti. Pukki mulle jutteli että älähän nyt Inez metakoi....no mä kävin sen kissanhajusen rukkasen haistelemassa, mutta oli se aika epäilyttävä tyyppi kuitenkin joten raivokas haukunta jatkui. Sitten alkoi jo pikku-Aadaakin hirvittämään ja me huudettiin kilpaa.Oi sitä meteliä!! Lopputuloksena oli se, että meitsi joutu sit jäähylle pesuhuoneeseen, mikä oli tosi tylsää.... katsokaa nyt itse millanen hiippari meillä kävi
2188806.jpg
Oli se kyllä senverta reilu tyyppi sit loppujen lopuksi kuitenkin, että jätti mulle paketteja. Sainkin tosi paljon lahjoja! Osasin ihan itse ne aukaistakin. Sain herkkuja ja uuden kaulapannan,karvakaulustakin,lelu-
hevosen,röhkivän koiran,lisää herkkuja ja nameja,hammasharjanamia ja heijastavan huivinkin.
2188812.jpg
Aada ei joutunut pesuhuoneeseen, vaikka minun mielestä siitä lähti ainaskin yhtä kova ääni kun meikäläisestäkin.Reipastui kyllä minun kadottua sinne jäähylle.En minä tarkottanut Aadaa pelotella, en ihan oikeesti mutta kun tykkään suojella laumaani!! Ja siihen ei kaikenmaailman punanutut kuulu. Ainakaan ihan varauksetta.Sai se joulupukki kyllä anteeksi kun toi niin paljon meille lahjojakin.....lupasi vielä lähtiessään tulevansa taas ensi Jouluna uudelleen.
2188857.jpg