Eilen mulla oli Penun kanssa jäätanssitreffit.Äitin kanssa haettiin Katja ja Penu ja sit ajeltiin Ahtialan perälle. Siellä auto parkkiin ja alkoi metsässä tarpominen suuntana pieni Sorvasen järvi. (oikeastaan se on suppa,mut aivan sama ) Siellä me sit saatiin juosta sydämen kyllyydestä jäällä ja kierrettiin me se järvikin kun sitä kiersi kiva polku.

Katso Penu,onkohan nää pupun jälkiä?

Hakeekohan se mua tanssahtelemaan????

Jo vain.....ja sit mennään!!

 

Taivutus eteenpäin

Ei tää vielä loppunu.....Penu!!! Keksitäänkö jotain muuta kivaa sitten?

No, miten ois letkajenkka???

Höh, aina te pojat ootte tommosii....tässä sulle hammasta.

Mitähän sit keksisi??????

Korvat pupuasentoon ja menoksi

Ei kai Inez vaan suuttunu....

Juostaan yhdessä, joohan.

Mä en jaksa enää.....huh huh

Enkä mä, likaksi sä juokset kyllä aika hyvin.

 

Sitten äiti ja Katja kaivoivat termarin esiin kun Katja oli ollut kiltti ja ottanut kahvit mukaan.Siinä niiden kahvitellessa äiti kaivoi povarista meille herkkutikut niin päästiin Penunkin kanssa retkitunnelmaan. Sinä iltana kyllä uni maittoi, vaan oli tosi ihana päivä retkeilläkin.

Tänään kävivät Katri,Jukka ja Aada taas kylässä. Aada on hassu kun sitä aina naurattaa kun koskee mun turkkiini,taitaa tuntua hyvältä pikku kätöseen.Se ratsasti Katrin vanhalla hepalla ja äiti otti kuvia. Melkein meinasin jäädä kuvasta pois,sain sentään niskatukkani melkein joka kuvan alalaitaan mukaan.

Kerkesinpä rynnätä kuvaan mukaan!!