Tiistaina äitin töistä palattua lähdettiin normaaliin tapaan käymään kakkalenkillä metsässä. Sain taas tuttuun tyyliin juosta ja riekkua irrallaan...kyllä muuten juoksinkin :) Tuli siinä samalla ne pissa-asiat ja kakkakin tehtyä.Kotiin mentiin ja sit oli taas eteisessä typerä tassujen pyyhkimisoperaatio, silloin äiti säikähti. Se sano ihan ko siinä Saunalahden mainoksessa : mistä tää kaikki veri oikeen tulee??????? En mä viittiny siellä ulkona sille mitään vihjasta että nyt sattu tassuun, olenhan kovin urhea, enkä mikään kipuherkkis muutenkaan. Siinä sit mua väänneltiin ja käänneltiin kunnes haava löytyi.Lasinsiru varmaankin oli raapassu oikeaan etutassuun ulommaiseen anturaan ihan karvarajaan n. 2cm pitkän palkeenkielen.Äiti sai kyllä sen haavan putsattua ja vuodon tyrehtymään, mutta aina ulos mennessä alkoi uudelleen vuotaa, joten käytiin seuraavana päivänä varmuuden vuoksi lääkärillekin näyttämässä.

Katri oli ihqu ja antoi Aadan pieneksi jääneitä sukkia minulle, joita pidetään nyt haavan suojana.Kohta lähdetään äitin kanssa kaupungille,jos vaikka jotkut kivat säänkestävät ulkoilutöppöset löytyisi.Ei pääsisi pöpöt siihen haavaan ja tekemään tulehdusta.Saatiin me kyllä siltä varalta antibioottiresepti,mutta toivotaan ettei sitä tarvita.

 

Mä olen aina tykännyt vaaleanpunaisesta,eikös olekin mua pukeva väri??

1239260578_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

1239260621_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Lopuksi vielä kaikille niin ihmis- kuin koirakavereilleni toivotan Iloista ja muutenkin mukavaa Pääsiäistä!!!!!

P.s. Muistakaa varoa metsiin rikottuja pulloja!!!!