Vihdoin saatiin lunta!!  Mä sitten rakastan lumessa peuhaamista ja naamakin on tosi kivaa upottaa hankeen!  Penun kanssa eilisiltana saatiin hiukan kokeilla lumileikkejä yhdessä, kun Sampo tuli hakemaan mua Penun kanssa. Vähän mä ihmettelin kun äiti läx ilman mua agiharkkoihin....kyllä mä tiesin minne se menee, ko sillä oli mun treenikassi matkassa...... niin jokatapauksessa Isi vei mut ulos ja siellä tavattiin Sampo ja Penu. Hetken ko oltiin leikitty niin mentiin Sampon kyytiin ja treeneihin. Eikä ne sit olleetkaan mitkään tavalliset treenit, vaan VAU-Cup, johon mekin otettiin osaa. Äiti meni edeltä, kun oli siellä hommissa eikä raaskinut mua autossa pitää tuntikausia. Me supermöllit päästiin viimeisenä radalle, mikä meille hyvin sopikin...eipä ollut niin paljoa yleisöä kuin noilla jo edistyneemmillä koirakoilla. Itse kilpailussa mun poikakaverit menestyivät upeasti, Danny ja Kaarina voittivat ja Penu ja Katja tulivat kolmansiksi. Me ei äitin kanssa päästy palkinnoille tällä kertaa, mutta olimme tyytyväisiä ystäviemme puolesta ja kivaa ja tarpeellista harjoitusta tuo meille oli.

Tässä kuva minusta ja päivän pähkinä. Miksiköhän pakkaskelit on suojasäätä kivempia lenkkeilyn kannalta?????????????

1257948688_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eikä tällä kertaa käyty kun pienellä pissauslenkillä.