Oli touhukas viikonloppu, ihan on meikälikka nyt rättipoikki-väsy! Ottaa tuo emäntänä touhuaminen aikas koville. Penu tuli nimittäin lauantai-aamusta kylään, ihan oikeen yökylään ja haettiin kotiin tänään iltapäivällä. Oli ihan huippujuttu kun saatiin oikeen pitkän kaavan mukaan temuta yhdessä.

1269792042_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Käytiin pitkällä lenkillä aamupäivästä ja Kiia lähti meidän mukaan. Sieltä tultua olikin sitten aikamoiset kuratassut meillä kummallakin. Siinä me kauniisti odoteltiin kun äiti vuoronperään pesi meitä. Kehui kovasti Penua, kun se kauniisti nosteli aina suihkuteltavaa tassua. Kauniisti olin kyllä minäkin ja sain osani kehuista.

1269792860_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voiko enää tyytyväisemmältä näyttää kuin minä tuossa yllä???

Ruoka-aikaan äiti ei ollut kovin tyytyväinen. Mä oikeen sikanopeesti hotkin oman kuppini tyhjäksi, (aikaa meni ehkä 5 sekuntia) ja sit yritin suunnistaa Penun kupille jatkamaan....äiti kyllä aavisti mun aikeet ja teki stopin yrityksestä. Mutta kun ne Penun nappulat näytti paljon paremmilta kun omat ja mä tiedän, että Penu ois herrasmiehenä antanu mun ottaa ne........Kieli ulkona Uhkasi vielä laittavansa tennispallon mun kuppiin, jos tommonen hotkiminen ei lopu, höh!

1269793383_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Yöllä me Penun kanssa herättiin kummiin ääniin ja pantiin oitis kunnon metakka pystyyn VOUVOUVOUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!!! Sitten me rynnättiin eteiseen katsomaan, kuka sieltä katon kautta aikoo sisälle. Äiti komensi meidät takaisin nukkumaan, sanoen että lumet tuli alas katolta. Sama toistui vielä 3 kertaa yön aikana, sekä lumen putoaminen, että konserttimme naapurin iloksi Huuto

Tänään aamulla tehtiin reilu tunnin lenkki ja silloin jo äiti huomas, kuinka mua väsytti. Tylsää kävellä sateessa eikä olis huvittanu yhtään. Penua kiinnosti sensijaan kaikki uudet tuoksut, olis varmaan viihtynyt kauemminkin ulkona. Puolilta päivin mentiin Mummin ja Ukin luo kylään. Penukin tykkäsi kovasti olla siellä, eikä ujostellut yhtään. Voi sitä ilon ja riemun hetkeä, kun Katja tuli hakemaan Penua. Rauhallinen ja tyyni Penu oli revetä liitoksistaan oman äippänsä nähdessään. Niin se vaan menee, kylässä hyvä, kotona paras!!

1269794154_img-d41d8cd98f00b204e9800998e