Mä aattelin tänä aamuna ihan satavarmax, että nyt alkoi näyttelykausi.Alkoihan se, Penulla nimittäin.....mut jätettiin Mummin ja Ukin luo kasvattaan karvaa, niinkuin äiti asian ilmaisi. Näyttelyhäkin ja kassin kanssa aamulla lähdettiin, niin ei kait sitä muuta olettaa voinut. Isi heitti meidät kuitenkin sinne Mummin luo ootteleen ja Katja tuli siitä sit äitin hakeen kyytiin assarikseen. Mulle luvattiin että sit ensi kerralla me lähdetään porukalla kaikki, Minna ja Onnikin samaan kyytiin ja sit menoksi. Kävihän se mulle,Mummi ja Ukki aina tarjoo herkkuja ja niitten rapsuttelukädet on miltei ehtymättömät Nauru joten ei mulla hätäpäivää! Takaisin tultua sain antaa Penulle oikeen mojovat ONNITTELUPUSUT!! Oli Penulla mennyt hienosti kehässä, lopputuloksena PU2 ja varaserti upean arvostelun kera!! Olemme susta tosi ylpeitä!!

1270899805_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ei Penu oikeesti oo mikään leuhka poika, äitin ja Katjan mieliksi tossa kuvassa koittaa vaan sellaista esittää!

Muutoinkin päivä oli upea, ystävämme Marin kasvatti Cola (Vivaracho Aurora) nappasi Sertin ollen ROP!!!!  Onnittelut tosi coolille voittajalle, joka ei kehän laidalla kuulema turhia hötkyillyt! Hymy

Penu lähti mun kanssa vielä näyttelystä palattuaan pikku lenkille metsään, missä keräsimme noin puolet metsän antimista turkkiimme. Sitä ei meinaa huomatakaan, mistä niitä havuja tuleekaan semmoisia määriä ihan pikkuisenkin kirmailuhetken aikana. Näin siis näyttelykoira Penu palasi takaisin työkoiran rooliinsa ja vaikutti oloonsa kovin tyytyväiseltä.