Eilen jo otettiin hiukan varaslähtöä mun synttäreihin, kun pentujemme isä, Dimas tuli mua tervehtimään! Oi, se oli iloinen jälleennäkeminen!!  Tai mä oon tottapuhuen ottanut semmoisen taktiikan, että mä esitän sellaista vaikeasti tavoiteltavaa ekat 10min. sitten voi alkaa jo leikkiä yhdessä. Tämä siksi, ettei kukaan luule vahingossakaan et mä oisin joku helppo nakki!  Eli siis alun naisellisten kimahtelujeni jälkeen meillä synkkas edelleen hyvin.

Tässä me nyt  olemme jälleen yhdessä!!!   Tosin me Dimasin kanssa päädyttiin yhdessä eroon  pitkän välimatkan takia ja koska pennutkin ovat jo isoja. Sydänystävinä pysymme kuitenkin edelleen, vaikka nyt tämän meidän virallisen suhteen rauettua on kummallakin oikeus vapaasti ryhtyä uusiin suhteisiin.

Tässä vielä Kaarinalta lahjaksi saamani taulu vuoden takaa, jolloin pesueemme oli vielä pikkupalleroisia.
Tänään sitten oli kakkua tarjolla.

Koitappa muuten ite vielä hymyillä jos suusta ihan kuola valuu....no eikö jo nyt saisi maistaa??

AAAAHHHH!!!!  Tätä hetkeä on taas jo vuosi ootettukin!!!

nami nami nami aivan huippua!!

Kohta alkaa olla valmista, vielä viimeistelyä vaille!!!  Äiti, ens pyhä on äitienpäivä....saanhan mä sit samanlaisen kakun taas??  Ja jos oot oikeen ihana, niin vois olla vaikka jokaiselta pennulta niinko oma nimikkokakku??? ÄITIII ÄITIIII.... no se ei tainnu nyt oikein lämmetä mun idealle. OK, 1 riittää, joohan??