Pitkä aika taas edellisestä päivityksestä vierähtänytkin. Kuten kuvasta näkyy, olen saanut toteuttaa vesikoiramaisia harrasteitani. Nuo liivit on kyllä ihan ekaa kertaa päällä, en mä semmosia tartteis, mutta äiti oli sitä mieltä että veneillessä on liivit oltava. PISTE. 
Kävin tässä tapaamassa tyttäriäni. Ensin käytiin Pennalassa Shaniaa moikkaamassa ja saatiin leikkiä pihamaalla. Dannya kyllä ketutti kun tiesi mun tulleen, muttei saanut kipeän jalkansa takia ottaa osaa telmimiseen. Sääli, mutta kunhan koipi taasen kunnossa niin sit mennään taas porukalla.
Caron kanssa meillä oli treffit mätsärissä Jokimaalla. Caron isosiskona toimiva Hispa oli myös matkassa mukana. Kaikki käytiin myös kehässä pyörähtämässä. Täytyy kyllä todeta, että hienosti käyttäytyi Caro, ekakertaa kun oli tuommoisessa hulinassa. Eikä ollut moksiskaan. Saapa nähdä, josko ihan oikeaankin näyttelyyn rohkenisivat!!!
Sitten mentiin Kangasniemelle. Siellä näyttelypaikalla tavattiin Hugon kanssa. 

Tommonen don juan toi Hugo on. Ei malta oman emän vieressä nätisti istua, kun vierestä kulkee hemaisevia narttuja!!  :)  Vaan hienosti sit kehässä poika nappasi ERIn. Sitten päästiin Hugon mökille riehumaan ja vedessäkin käytiin vilvoittelemassa ja otin mä pari uimahyppyä laituriltakin. Meillä oli tuolta Kangasniemeltä vuokrattuna mökki, jonne sit palasimme. Arvaatte varmaan mitä mä siellä touhusin....

Joko nyt saa mennä??  Olen jo valmiina

ja paikoilla

ja HEP!!!!

Mä ja mun rakas uimalelu.

Käytiin me soutelemassakin. Iskä otti kyl meistä äitin kaa yhteiskuvankin, mut joku sensuuri kuulema söi sen. No, mua kyllä saa kuvata.

Sitten palattuamme taas kotimaisemiin, sain uintiseuraksi myös poikani Elmon. Sillä oli tyyli pikkusen hakusessa, intoa enempi ko taitoa. Äiti näytti pari kertaa mallia, niin johan poika hoksasi miten kuuluu uida. Oppi jopa niin hyvin, että ui muakin nopeemmin ja kerkes pölliä mun uimalelun. Vähän mä kyllä pörisin sille , vaan eipä se nyt niin vakava rikos ole. Taitava poika ja nopeakin vielä.
Penunkin kanssa käytiin uintireissulla. Penulla on nyt uusi iso ja komea piha. Siitä on tullut oikeen talollinen, muttei ole tippaakaan muuttunut leuhkaksi sen myötä. 

Ihan sama Penu,  ehkä vielä vaan komeemmaksikin tullut kuin tässä vanhassa kuvassa. Uutta kuvaa kun ei tähän hätään löytynyt.