Tosi tylsä päivä mulla, äippä kehtas mut jättää kotiin ja mennä katsomaan mun ja Penun jälkikasvua ekassa näyttelyssään.

IMG_1583-normal.jpg

Joo, mee sä vaan......kyllä mä pärjään!! Paapot niitä penneleitä kuitenkin oikeen urakalla. Kerro terveisiä kuitenkin. Äippä sit lähti ja palasi suu korvissa iltapäivällä takaisin!! Kehui mulle kuinka hienoja koiria on Helmistä ja Bentleystä tullutkaan. Kateltiin vielä äipän ottamia kuviakin.

IMG_1590-normal.jpg

Moi, mä oon Helmi!! Inez-äiskälle ja Penu-iskälle terkkuja!!

IMG_1591-normal.jpg

Ennen kehään menoa oli pieni rentouttava tuokio.

IMG_1594-normal.jpg

Hei tuolla kehässä on jo muita, miksi mekin ei mennä jo!!  Ai, ne onkin meidän Italian serkkuja, Lagottoja.

IMG_1597-normal.jpg

Mulla on ainaskin kesken vielä tää Monan suorittama hieronta.

IMG_1602-normal.jpg

No, joko nyt ois Bentley sun vuoro?????

IMG_1609-normal.jpg

Sinnepä siis, kehään näytille!!

IMG_1612-normal.jpg

Hampaatkin annettiin häntä heiluen tarkistaa.

IMG_1616-normal.jpg

Helmi esittäytyi myös kilpakumppanilleen.

IMG_1617-normal.jpg

Ja kauniisti osasi olla jo aloillaankin!

IMG_1621-normal.jpg

Tuloksena upeasti Helmi Kunniapalkinnon kera "pikkutyttöjen" kakkonen ja Bentley VSP! IMG_1624-normal.jpg

Äippä oli tosi ylpeä ekakertalaisten suorituksesta !  Lisäksi hän kehui kuinka ihanaa oli nähdä myös Helmin ja Bentleyn perheitä, joten Suuren suuret Kiitokset Teille kun viitsitte tulla paikan päälle!! Arvostelutkin oli todella hyvät, suorastaan erinomaiset!!!

IMG_1628-normal.jpg

Ulkona piti vielä hiukan muistoksi kuvata. Helmi tarkkana .

IMG_1634-normal.jpg

Tuuli huitaisi Bentleyn korvan kaakkoon, on niitä kuitenkin kummallakin puolella omansa.

IMG_1642-normal.jpg

Hiukan vielä sisarusleikkejä ennen kotiinpaluuta.

IMG_1640-normal.jpg

Nähdään taas, siskolikka , joohan??

IMG_1641-normal.jpg

Sitten koitti kotiinlähdön aika.