Vähänx taas oli jänskää kun kuulin et äippä on Kaarinan kanssa sopinut mulle treffit.
Ekat treffit on aina tärkeitä, siispä valmistauduin huolella.Joku oli mun lelut levitellyt ym-
päri kämppää niin eihän siinä muu auttanut kun omatoimisesti alkaa siivoomaan.
Joka ikisen leluni yksitellen kävin hakemassa ja vein nättiin sekamelskaan omaan petiini.
Äippäkin kehui kovasti siivousintoani.
Sitten soi ovikello!! Kaarinahan sieltä tuli mua ihailemaan.Pojat ootti autossa. Mitä ihania
leluja mä sainkaan, sit viel oikeen ydinluun ja kuulema prinsessan PITÄÄ saada myös
oma prinsessakakku.Sit oli Poikien tapaamisen vuoro. Ensin vähän hirvitti kun kaksin kappalein
komeita poikia hyppää ulos autosta......vaan ne oli onnex TOSI herrasmiehiä ja liehittelivät mua
vähän matkan päästä kunnes itse päätin et voidaan me tutustuu paremminkin.Poikien oikeet
nimet on Punatassun Fenomeno eli Feno sekä Boisterousin Dialogo Duro eli Danny.
Kyllä meistä tuli kaveritkin, ihan ootan jo seuraavii treffejä. Vaan kyllä kauneusunet oli
paikallaan treffien jälkeen, on se niin väsyttävääkin.1750880.jpg
Tässä me kaikki poseerataan terassin rappusilla. Minä, Feno ja Danny.