Launeen Mustin&Mirrin luona oli näyttelyharkat.Mekin oltiin opettelemassa kivan Monan opettaessa.
Kaikista kivointa sillä reissulla oli, kun löysin taas uuden kaverin, Penun, ilostuttamaan elämääni. Onneksi meidät äipätkin tuli juttuun keskenään niin mekin saatiin Penun kanssa tutustua rauhassa.1944798.jpg
Eikös olekin komea poika tuo Penu, tuossa mun taustalla?
Sitten seuraava lauantai olikin samassa paikassa match show.Siellä mä vähän pelkäsin tuomaria,sain sinisen nauhan ja olin sit 7.sinisissä. Onneksi tyttökaverini Emma oli myös siellä sijoittuen hienosti punaisten 5.
Koiria oli tosi paljon,pentujakin vissiin kuutisenkymmentä, joten ei hullumpaa kummaltakaan,oppis vaan toi äitikin esittään munkin parhaat puoleni... Kehässä olon jälkeen päästiin Launeen pelloille kirmaamaan ihan irrallaan Emman kanssa.Meidän äiteilläkin oli hetki aikaa rupatella sillävälin kun me saimme viilettää pitkin peltoa ja leikkiä sähköjänistä,harmi kun ei ollut kamera mukana.
Sunnuntaina sit menin äitin kanssa Nastolaan mätsäilemään,sielläkin paljon hulinaa ympärillä.Siellä oli TOKO-kisatkin samalla,on ne vaan ylväitä koiria,ehkä mäkin joskus sitäkin vähän harrastelen....
Kehässä sit meinas taas käydä jänskättään mut ihana tuomari anto mulle aikaa ja sain siltä punaisen nauhan,lopputuloksena taas punaisten 7. Äitin kaveri Hanna tuli Lakun kanssa meitä kannustaan.Laku oli kanssa kiva,vaikka mua paljon isompi onkin.
Sit 25.9 torstaina oli ihana ylläri mulle kun ovikello soi ja oven takana oli Penu!! Se oli tullut mua kattoon
 ja pyysi uloskin!
1944863.jpg
Tulkaa jo sieltä!!!!

Pitihän mun näyttää meidän "lähibaari" elikkä metsässä oleva puro jossa saimme suun kostuketta.
1944902.jpg
Lenkin jälkeen oltiin kumpikin kyllä väsyneitä mutta onnellisia.

Sitten vielä lopuksi mun pitää esitellä PUPUTEMPPU!!  Mä kovasti sitä opettelin ja nyt se jo taidokkaasti onnistuukin, katsokaa vaikka!!!
1944917.jpg
Kerran vielä.....
1944923.jpg
Äitikin sanoi että olen tosi taitava!!!!