Lauantai-iltana käytiin lenkillä Onnin ja Minnan kanssa.Ekax Minna vähän kosketteli mua ja katsoi hampaatkin.Hienot ovat, kehui hän ja antoi namia.Sitten mä koitin kaikkeni että Onni mun kanssa vähän leikkisi, mutta on jo senverta vanha herra ettei paljon innostunut.Reippaasti kyllä käveltiin.
Sitten sunnuntaina päivällä mentiin kylään Penun (Zorrazo Xacob) luokse. Siellä sit riehuttiin ja huolella.
Mun yläkulmahampaatkin (maitosellaset) lähti siinä telmiessä molemmat.Ei , äiti ei löytänyt niitä, ei vaikka kuinka ois ettiny.Saatoin mä kyllä nielastakin ne, oli niin kivaa ettei siinä moista huomannu.
1970596.jpg
Näin me peuhattiin......
1970784.jpg
Ja peuhattiin....
1970791.jpg
Sitten käveltiin piiiiiiitkä lenkki metsässä!!
1970802.jpg
Sitten vielä Penun pihassa jatkettiin peuhaamista.Ei ihme, että Penulla tuli jalka kipeäksi.Toivottavasti Penu pian paranee, päästään taas uudelleen leikkimään.Kyllä mäkin olin tosi väsy.....mutta ihan hirmu onnellinenkin.