2029262.jpg
Tässä minä valmistautumassa aamulla kolmanteen näytelmääni.
Taas meillä oli näyttelypäivä, viimeinen tämän vuoden puolella.Seuraavaksi on kuulema taas parturissa käynti vai kampaajallakohan pitäisi sanoa, kun meistä tytöistä puhutaan? Jokatapauksessa turkki kuulema taas ajellaan ennen talven tuloa.Eipä sitten ole vähään aikaan niin kuuma.
Kotoa kun lähdettiin niin ekaksi poimittiin Minna kyytiin. Oli se kiva että äiti sai assistentin itselleen, sitä kun meinaa jänskättää vielä noissa näytelmissä. Hyvinhän se kuitenkin meni,sain toisen ROP-pentu pokaalini ja KP:n!!!
Saara ja Sari tulivat myös paikan päälle mua kannustamaan,kuvassa kaverini Saara.
2029332.jpg
Saara kertoo mulle yhtä hassua juttua.
Vivakin oli paikalla ja kylläpä oli kiva taas nähdä sekä Viva että emäntänsä Marjo.Meillä on niin kivat painit ja leikit aina Vivan kanssa mutta toi kehässä välillä käyminen meinaa sotkee meidän hyvät painit.
2029363.jpg
Mä en haluuuuuu vielä lähtee,meil on juttu kesken......
Sitten kotiin päästyä äiti halus ottaa taas pokaalikuvan, kas tässä
2029375.jpg
Mä kyllä tykkäsin itse enemmän tästä
2029384.jpg
Vaan olihan tuo paremman näköinen kuin makuinen, onneks sain paljon lihapullia palkkioksi!!
Suurkiitokset Minnalle,Sarille ja Saaralle sekä  avusta että seurasta!!! Nyt ollaan tosi väsyjä mutta niin onnellisia!!