2168601.jpg
Tulin tässä aatelleeksi......olenkohan ollut tarpeeksi kiltti, jotta joulupukki tulisi??????
Omasta mielestäni olen kyllä ollut.Puolustin tässä yx ilta äitiä iltalenkillä ollessa.Se oli kaamean vaarallinen tilanne!! Kaikessa rauhassa käveltiin tutun omakotialueen kävelytietä kunnes huomasin sen meitä vaanivan hirviön! Sillä oli jo kädet ojollaan meitä kohti ja suuret kiviset hampaat sekä valtava nenä!! Iso luutakin sillä oli aseenaan meitä vastaan.Minätyttö päästin semmosen äläkän jotta varmaan meni sitä vaanijalta pupu pöksyyn,ei se ainakaan uskaltanut liikahtaakaan!! Äiti kyllä alkoi nauramaan mulle ja sanoi että hupsu tyttö, se on lumiukko!! Mutta luulen vaan että se oli shokissa tai jotain semmosta,oikeesti se oli hurjan näköinen.Ainaskin minusta.Äiti teki sit omaankin pihaan mun kanssa lumiukon, mutta ei se ollut yhtään pelottava se luomus.
Meillä oli oikeen vesikoiratreffitkin sunnuntaina koirapuistossa. Kaikki mun parhaat kaverit täältäpäin tulivat paikalle, elikkä: Danny,Feno,Emma ja Penu.Kyllä me sit juostiinkin ja sulassa sovussa kaikki,tää on sit *wink,wink* jos joulupukkikin lukee tätä.
2168659.jpg
Mun joulusukan virkaa toimittava tonttulakki on ihan tyhjä vielä,tänne mahtuis monta herkullista lahjaa!!!Koska sä pukki tuut??

Sitten vielä lopuksi toivotan koko pikku sydämestäni Maukasta ja Iloista Joulua kaikille blogiani lukeville!!
2168667.jpg