Aamusta aikaseen herättelin äitiä,oli niin upea ilmakin. Arvasin, että jotain jänskää on tälle päivälle tiedossa,kun äiti niin touhukkaana pakkaili mun reissukassiani. Lähtöähän se tiesi,ensin ajettiin Minnan luo. Mä vähän aikaa leikin Onnin kanssa,sitten Onni joutu jäämään kotiin,kun me tyttöporukalla lähdettiin taas ajeleen. Kävin mä metsässä kakalla vielä ennen lähtöä ja ihmettelin kun äiti ykskaks nappas mua poskivilloista kiinni. Kerkes mokoma huomata ison rusakon ennen mua,olis ollu niin kiva lähteä pupujahtiin. No, äiti on joskus vähän nipo tommosissa asioissa,oisin mä aikanani tullu takasin......

Ajeltiin läpi kauniin maalaismaiseman tosi huikeassa helteessä,onneksi autossa ei ollut kuuma,ulkona sit senkin edestä (+29) läähätytti. Itse näyttelypaikkakin oli tosi kivan näköinen ja järkkärit mukavia ja ystävällisiä.

Kehään menoa odotellessa pidettiin leiriä kentän laidalla varjossa,missä oli tosi kuuma sielläkin.Vähän me Minnan kanssa harjoteltiin siinä vuoroamme odotellessa ja jutusteltiin tuttujen Marin,Pekan ja Vivan kanssa.Myöhemmin paikalle tuli myös mun Lagottokaverini Pala Jaana-emäntänsä kanssa. Vieressämmekin oli kaksi mukavaa naista, joilla oli Lagotot mukanaan ja siinäkin tehtiin hiukan tuttavuutta.

Kehässä meni sitten ERInomaisesti ja lopputuloksena oli ROP ja sain jonkun pahviläpyskänkin mukaani, missä luki sertifikaatti.Mitä lie tarkottaakaan,ei se ees haissu hyvälle,mutta äitin mieltä se tuntui kovasti lämmittävän. On se hassu. Sitten pakollinen poseerauskuva.

1243864209_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Arvosteluni oli tällä kertaa seuraavanlainen:

12kk hyvin kehittynyt vahva narttu jolla hyvä sukupuolileima.Erinomaiset mittasuhteet,hyvänmuotoinen pää,oikea otsapenger,purenta ok,hyvät korvat, hyvin kulmautunut,vahva oikeanmuotoinen rintakehä,erinom. selkä ja lantio, hyvä luusto, erinom. karvapeite, liikkuu hyvällä askeleella hyvin rodunomaisesti, hyvä luonne.

1243864643_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Voittomalja teki terää.....ihanaa kylmää vettä!!!

1243864763_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kielen mitasta voi päätellä päivän lämpötilaa....

1243864869_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Me Lahtelaistytöt otettiin kaksoisvoitto, kun kaverini Viva ja Mari nappasivat PN2 ! Onnittelut Teillekin!!

Kotimatkalla saatiin taas jätskit,oltiin kyllä ne ansaittukin ja pitkän päivän jälkeen ne kyllä maittoi. Autoin mä äitiä syömällä kinkut sen sämpylästä,se ei ois varmaan ite jaksanu kuiteskaan kaikkee....

Kotiin päästyä isikin oli musta tosi ylpee ja ihaili mun pokaaleja kovasti. Piti vielä ottaa kuvakin oikeen ruusukkeiden kera.

1243865323_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Ensi viikolle äiti on luvannut, että saan uuden kesäkampauksen!! Laitan sitten kuvia uudesta kesätyylistäni tännekin!! Äiti pyysi vielä lopuksi laittamaan tänne kiitoksia Marialle kun sai minut omakseen sekä Minnalle, joka on uutterasti mua kehässä pyöritellyt!!!