Tänään me taas tavattiin Katja ja Penu. Mentiin ensin jäälle juoksemaan ja kun oltiin siinä aikamme temuttu, mentiin sisälle. Katja keitteli kahvit, vaan me ei saatu Penun kanssa mitään. Äiti ei vissiin muistanu antaa mulle aamuruokaakaan, joten kyllä joku nami olisi tehnyt kauppansa. Katja jopa otti mun suusta pois lattialta löytämäni luun. Otsan rypistys Ei minusta kovinkaan reilua. Kahvittelun jälkeen tehtiin taas lähtöä. Selvisi se syykin, miksei meille Penun kanssa oltu annettu mitään ruokaa eilisillan jälkeen. Lähdimme näet eläinlääkäriin terveystutkimuksiin.

1266500777_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä me jännätään, mikähän meillä on edessä.

Kauniisti me annettiin kumpikin lääkärisetän tutkia meidän silmät ja verikokeestakaan ei oltu moksiskaan. Kovasti kehui lääkäri, että hienot on silmät kummallakin. Sekös sai hymyn niin Katjan kuin äitinkin huulille. Sitten vaan odotellaan, mitä ne kilpparikokeet sanoo, toivottavasti hyvää kummallekin.

1266500798_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

JEEEEEEEEEEE!!!  Penukin sanoi mulle, että olitpas sinäkin reipas likka, tommosista mä kovasti tykkään Pusu.....vähänx mä olin polleena.