Kuten otsikosta voi lukea, semmosissa oltiin. Mä luulin ekaks, että nyt on äitillä jotain noussut hattuun, se ei vaan voi olla tosissaan.Tai tietty jos toi SM tarkottaa jotain Sunnuntaiuimarit Melskaamassa tms.  Mutta joo, tommosissa kisoissa oltiin ja meilläpä oli siellä oikeesti hauskaa. Meidän joukkueessa oli Penu, joka ui ekan ja viimeisen matkan, minä joka uin toisena, sekä Danny joka oli kolmantena vuorossa.Pusu Sponsorinkin saimme Lahti Aquasta ja niin meidän äiteillä  oli komeat paidat, lippikset ja juomapullotkin matkassa. Mä, Danny ja Penu saatiin komeat kangasmerkit huiveihimme. Kiitokset vielä tätäkin kautta mukavalle sponsorillemme!!!!  Lahdesta tulee paras Vesi ja ei ne vesikoiratkaan täällä hullumpia ole!!!!!

1276532375_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä joukkueemme, team AquaLahti!!

Paikalla oli meidät mukaan lukien, 3 joukkuetta perroja. Upeasti me näytettiin epäilijöille mitä on vesikoirat!! Kaikki me lähdettiin  hienosti veneestä, vaikka meitsi ainaskin tais ekan kerran eläissään ees nähdä kumiveneen. Tukka vaan silmille ja menoksi!!

1276532957_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Hiukan täytyi haastella erään vastustajajoukkueen jäsenen kanssa. Todettiin siinä, ettei tänään ole kokorajoja, kuten edellispäivänä yksilösuorituksissa oli ollut.

1276533133_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Eipä aikaakaan kun tuli mun vuoro. Hiukan mä meinasin huolestua, kun äiti ei tullut mukaan veneeseen, vaan jäi rannalle. Heti tuomarin vihellettyä pilliin, äiti alkoi mua kovasti huuteleen sieltä rannalta. Mä hätäseen kiitin seuralaisia venematkasta todeten, että nyt äiti kutsuu, se on moro ja komeella hypyllä veteen ja kohti kiljuvaa äitiä!! Myöskin Katja ja Kaarina siellä kannustivat mukana.

1276533454_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

MAALISSA!!!!!!   Äiti, minä tulin jo! Enkö ollutkin reipas? Missäs ne nakit olikaan????

Sit me välissä käytiin huilimassa autossa, äiskät joi kahvia ja evästeli sekä seurustelivat muiden vesikoiraihmisten kanssa. Kaikkien 16 osallistuneen joukkueen suoritusten jälkeen oli puolen tunnin tauko ennen tulosten julkistamista. Sitähän piti jäädä ootteleen. Me vesiäiset oltiin tosi tyytyväisiä itseemme, perrojoukkueiden sijoitukset olivat 13. 11. sekä meidän joukkueemme 6. !!Yllättynyt  Palkintosijoille nousivat sit Leonbergit ja labukat, jotka ihan oikeesti harrastavat vesipelastusta. Onnittelut Heille kaikille!!

Vielä pikaisesti säännöt, jos jotain kiinnostaa.

http://www.vesipelastuskoirat.net/mix/2010KoirauinninSM.pdf