1276340725_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tänään piti olla ihan lepopäivä, mutta kun Isillä on päivystysviikko, niin se joutuu aina miten sattuu lähtemään töihin. Niin nytkin. Äiti sit keksi, että me lähdetään kaupoille. Hoksasi siinä samalla että saatettais keretä Mustin&Mirrin luona olevaan mätsäriinkin. Kerettiinhän me...just viimeisinä ilmoittautujina. Nauru Houkuttelivat äitin vielä seniorhandler-kisaankin. No, sinne mentiin ekana. Tuloksena 2. sija ja tuomarilta vielä oikeesti ihan hyviä vinkkejäkin. Ne tuli siis äitille, mä kyllä tiedän kuinka siel pitää toimia. Sitten mentiin viereiseen kehään ja mä sain sieltä kauniin punaisen nauhan, oli oikein vaaleanpunainen!!  Sitten taas hiukan odoteltiin, kunnes kaikki punaisen nauhan saaneet pyydettiin kehään. Me oltiin punaisten 2.  ja saatiin hienot palkinnot kotiin viemisiksi.

1276341389_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tässä meidän saalis, eikö olekin hieno!! Noita cocacola-laseja meillä on jo ennestäänkin, nyt sarja kivasti täydentyi kahdella lisää. Entäs toi huivi, mitähän Danny ja Penu tuumaa kun näkevät tyttöystävällään Olen Palveluskoira huivin!!!!

1276341363_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Sitten vielä minä änkesin kuvaan mukaan, saankohan mä kohta jo maistaa tuota Pedigreen Jumbone-patukkaa??

Käytiin me sit siellä kaupassakin, minä oottelin nätisti autossa sen aikaa.Äiti sanoi , että huomennakin on jänskä päivä, mutta siitä sit mahdollisesti jo huomenillalla kerron lisää.