Lahti KV tuli käytyä, olin siellä kumpanakin päivänä. Lauantaina äitin kanssa kehässä, tuloksena ERI, VAK3 ja sunnuntaina junior handler-kisassa Kiian kanssa.

1289319006_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Näin nätillä turkilla esiinnyin tuomarille. Vaan jo heti sunnuntai-iltana äiti kaivoi trimmerin esiin ja niin pääsin karvoistani! Kyllä oli ihanan vapauttava tunne ajelun jälkeen juosta viilettää ympäri pihaa ihan kuin pesun jälkeenkin märkähepulissa!!! AAAAAHHHH!!!!!  Lenkilläkin äiti sanoi mun painelevan kuin joku vireeni joskus ennenvanhaan on kuulema mennyt. Agilityharkoissakin löytyi uusi vaihde päälle ja siinähän oli meiän äiteellä tietämistä, kun yritti vauhdissa pysyä mukana. Eikä se oikeen onnistunutkaan........mut kyllä se parhaansa yrittää.                Eilisaamuna äitin ja isin lähdettyä töihin, mulla oli hieman tylsää. Kattelin ikkunastakin että talvi sieltä taitaa tulla. Sitten mä sain loistoidean. Äiti näet jätti trimmauksen jäljiltä sen mun karvakassin kodinhoitohuoneeseen odottamaan pääsyä Mäntyharjun torimummolle, joka tekee sukkia mun kiharoista. No, helpostihan se kassi löytyi ja aukesikin ihan kivuttomasti. Sit etsimään liimaa, jotta saisin talviturkin takas päälleni. Ei löytynyt liimaa, ainoastaan joku ReCleaner-pullo. Aattelin että eiköhän se käy liimasta, vaan eihän siitä tullut kun semmosta kirkasta nestettä vaan, kun ensin hiukan pureskeli pullon kylkeä. Eikä tarttunut yhtään mihkään. Äiti sano sit myöhemmin että sillä putsataan silmälaseja ja tietsikan näyttöä, mut enhän mä voinut tietää..

1289320418_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Siinä koko komeus lajiteltuna. Oisittepa nähneet äitin ilmeen, kun tuli kotia!!  Sit mä aattelin, että kyllähän mä tarkenen tälleenkin, ihan pikkupiikku krimiturkin oloisessa karvassakin, olen mä senverta energinen pakkaus. Ja onhan mulla sit takkeja, jos oikeen kylmä tulee. Eli kyllä noi karvat joutaa sukantekotarpeiksi, mä saan ennenpitkää ainaskin yhtä komeet kiharat uudelleen.