Me oltiin toissa viikonloppuna Sarin, Henkan ja Nallen kanssa leikkimässä karavaanareita. Mentiin Tuuriin ja pantiin leiri pystyyn. Siellä oli aikas paljon muitakin koiria ihmisineen ja leirintäalueella ihan koirapuistokin. Pienihän se oli, mutta kyllä me siellä Nallen kanssa tutkittiin tarkkaan paikkoja. Ilmakin oli lämmin, sadekuuron vallitessa kylläkin matkaan lähdettiin.

1312900762_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Karavaanari, karavaanari!!! On kaikkien kaveri!!

Pyhänä ostosten kera palattiin kotiin tyytyväisinä ja kovin uupuneina. Maanantain sain huilia rauhassa, kun äiti ja Isi olivat töissä. Tiistaina meninkin sitten mummin ja Ukin luo hoitoon, kun meillä kävi päivällä jotain remppamiehiä. Eihän ne uskalla meille tulla, jos mä olen siellä yksin kotia vartioimassa. Olen mä eri pelottava otus!!  Kovin mielelläni mä olen siellä mummulassa, siellä saa aina rapsutuksia ja jakamattoman huomion. Viikonlopun äiti olikin töissä, muuten mä oisin päässyt katsomaan tyttäriäni Caroa ja Shaniaa. NO, nyt saivat tällä kertaa pikkuneidit keskenään olla ja temuta. Olivat kyllä kovin keskenään viihtyneetkin. Ihania lapsia mulla!! 

Sunnuntaina iltasella mä pääsin Penun kanssa uimaan!! Käytiinkin mulle ihan uudella rannalla ja sielläpä olikin kiva kunnon hiekkapohja. Maanantaina iltalenkillä tapasin isovillakoirakamuni Peten, jonka kanssa juostiin otsatukat hulmuten läheisellä kentällä. Yhtäkkiä mä näin kun komea musta poika tulee mua suoraan kohti. Se oli Trivi, joka on tullut tutuksi vesikoiratreffeiltämme. Näyttelyissä sekä mätsäreissäkin olemme aina silloin tällöin tavanneet. Takaa-ajot ja hurjat juoksut jatkui sitten Trivin kera. Äiti ehdotti pikku lenkkiä ja niin me tehtiin. Joen luona ajattelin hiukan käydä juomassa, vaan kuinkas siinä kävikään! Mä kahlasin hiukka liian syvälle, niin se virtaus imasi mut mukaansa. Äiti jo säikähti ja sanoi et nyt läx likka ko lapanen ja oli säntäämässä mua pelastamaan. Vaan tyylikkäästi mä sain itteni käännettyä kohti rantaa ja takaisin kuivalle maalle, ei siinä äitin apuja tarvittu. Olipas virkistävää, jaksoi taas juosta kylvyn jälkeen. On se kiva kun mulla on paljon kavereita ja saan niiden kanssa touhuta mitä erilaisempia juttuja!