Viime sunnuntaina oli jälleen vesikoirien vetiset treffit. Niiden oli määrä olla vetiset sen takia, koska jälleen mentiin uimaan. Vetisyys kuitenkin tuplaantui kun 3 minuuttia ennen treffien alkamisaikaa alkoi sataa taivaan täydeltä.

jartsu%20154-normal.jpg

Tässä minä odottelen vielä ennen sateen tuloa , saapuuko minulle treffiseuraa.

jartsu%20155-normal.jpg

ÄITIIIII!!! Kuului hetken päästä, kun esikoispoikani Elmo liittyi joukkoon.

jartsu%20156-normal.jpg

Siinä sitten vaihdettiin kuulumisia Penu, Elmo ja minä. Pian alkoi tuo sade. Eikä mistään ihan pikkukuurosta ollut kyse. Me lähdettiin kuitenkin urhoollisesti kävelemään kohti rantaa. Miltei heti rannalle saavuttuamme, joukkoomme liittyi myös Toffe ja Fasu. Eli sain jälleen uida ihan herraseurassa! :)  Kivaa oli!!!  Lelut sekä kepit lenteli veteen  vauhdilla ja me iloisina säntäsimme perään. Ihmiset ei jostain syystä näyttäneet nauttivan ihan yhtä paljon kuin me. Totesivathan nuo kuitenkin että vesikoirien omistajienkin täytyy olla vedenkestäviä!! Se on oikeeta puhetta se!!!  Hyvä Te kaikki mukana olleet!!!!!! Äitiä vähän harmiti kun Toffesta ja Fasusta ei saatu yhtään kuvaa tuon sateen takia. Ens kerralla sit toivottavasti!!                      Litimärkänä mutta tyytyväisinä palattiin kotiin. Olin mä kyllä aka väsykin, tuo uinti on niin kivaa ettei siinä huomaakaan kuinka rasittuu. Äitin piti ihan komentaa mut pois vedestä, etten liikaa rasitu.

jartsu%20174-normal.jpg

Tässä vielä tämänpäiväinen kuva minun vauvamasustani!!! On se jo sen kokoinen että vauhti on hiipunut minimiin. Vaan mikäs kiire tässä, kesää vietellessä!!!

jartsu%20171-normal.jpg

Lopuksi vielä, toivottavasti kaikilla oli yhtä hauska ja herkullinen juhannus kun mulla!! Mä sain mummin paistamia vohveleitakin, nam nam!!!