pennut%207%20viikkoa%20013-normal.jpg

Mun urakka lähenee jo loppusuoralle. Maitobaarikin on enää rajoitetusti auki, kävijöitä kuitenkin olisi. Mä olen jonku kerran joutunut jo sanomaan, ettei nyt baari ole auki. Siinä mua sit tuijotetaan tyrmistyneenä, mutta kun mä sitten lipaisen lohdutukseksi kerran tai pari nenunpäästä, niin kelpaa se lohdukkeeksi ja uskovat.

pennut%207%20viikkoa%20011-normal.jpg

Ompa tylsää kun baarikin on kiinni. Mitäs tehtäis??pennut%207%20viikkoa%20025-normal.jpg

Tää on ihan huippua!!!

pennut%207%20viikkoa%20015-normal.jpg

Vuoren valloittajat alastulorinteessä.

Sitten piti ottaa poseerauskuvia. Mallit olivat tällä kertaa hiukan eri mieltä kuvaamisen tarpeellisuudesta ja sen näköistä on tuloskin. Yritellään tuossa viikolla paremmalla onnella uusiksi.Nyt vaan oli jännempää saada kirmata pihalla. Se heille sit suotiinkin.

pennut%207%20viikkoa%20031-normal.jpg

Hertta

pennut%207%20viikkoa%20045-normal.jpg

Helmi

pennut%207%20viikkoa%20079-normal.jpg

Bentley

pennut%207%20viikkoa%20053-normal.jpg

Milo

Tänään äippä tunki meille koko porukalle vielä matolääkkeetkin, yöks!!!  Mä onneton menin siihen vielä kärkkymään, luulin että jotain namia jaetaan, vaan sittenpä tuikattiin ruutallinen töhnää munkin kitusiin. ONNEKSI SITTEN LOPUKSI SAATIIN NAKKIA JOKAINEN!!!! Noi pikkaset tykkäsi myös kovasti nakista, selkeesti äitiinsä tulleet syömiseen liittyvissä tykkäyksissä!