Perjantaina piristin äitin kotiintuloa seuraavanlaisella :

1247421303_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Kun tarkemmin katsoo allaolevaa kuvaa, niin näkee kuinka huonovointisen kukan päästin kärsimyksistään.

1247421454_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Tuossa se on, ihan nahistunut!! Lisäksi löysin yhden typerän viuhkan, eihän semmosella mitään tee.......enää ainakaan. Kukkarumiluksen juuri vieressä.

1247421609_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

Meidän piti mennä Piken ja Emman luo heti äitin töistä päästyä, mutta jostain syystä äiti halusi imuroida ekaksi. Sitten me myöhästyttiin hiukan sovitusta ajasta, mutta kivaa meillä Emman kanssa oli taas pitkästä aikaa. Käytiin lenkilläkin ja mä näytin Emmalle, kuinka hyvin olen oppinut uimaan. Tuli kyllä Emmakin kahlailemaan mun kanssa, mutta tykkäsi enempi kuivalla maalla juoksukilpailuista.Mikäs siinä, kyllä me tytöt juostiinkin kovasti. Sitten olikin loppuillaksi mukavan raukea olo. Lauantaina äiti ja Isi lähtivät kaupungille, ollen noin kolme tuntia poissa.Kuulin kun äiti ennen oven aukaisua sanoi, että mennään tarkastamaan vahingot..... vaan minäpä pikkuenkeli en ollut tehnyt mitään pahaa yksinollessani. Koko viikonlopun olin kuin sädekehä pään päällä, on niin kiva kun koko lauma on koossa. Pääsin vielä lauantainakin meidän lähijärveen uimaan, se on niiiin ihanaa kun äiti heittää keppiä ja minä noudan!!! Sunnuntaina kävimme mummilassa. Siellä Ukki aina kehuu minua hienoksi vesikoiraksi ja antavat mummin kanssa herkkuja, kunnes äiti alkaa toppuuttelemaan. Sellaista se mummilassa aina on :)

 Tänään olen muuten tasan vuoden ilahduttanut äitiä ja Isiä olemassaolollani, vuosi sitten tähän aikaan meikätyttö istu lentokoneessa ja ihmetteli, minne lie ollaan menossa.